زمین خدا

زمین خدا
برای تازه شدن دیر نیست 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زمین خدا و آدرس anitaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

خداوندا ! ...

مثل همیشه و با احساسی عمیق تر از همیشه ! و با روحی امیدوارتر از همیشه ! و با عشقی سرشار !....

تو را می خوانم ای مهربانترین مهربانان !

و تو را اول از هرچیز سپاس می گویم برای همه ی آنچه که به من هدیه داده ای و هدیه خواهی داد !

خداوندا ! ...

من امروز ! حرفی نو می خواهم به تو بگویم ! حرفی از جنس ... امید و عشق و آرامش و شادی قلبم ! ...از جنس عشقی همیشه ماندگار و پرشور !

خدای من ! تنها از تو می خواهم ! چرا که تنها تو * قادر مهربانی * ...تنها از تو معجزه ی زندگی ام را می خواهم !

و تو ای خدای مهربان من ! خوب می دانی که من ...معجزه ی زندگی ام را در چه می بینم ؟!....

معجزه ی زندگی من ! ...در داشتن شریک زندگی و عشق و آرامشی که انتخاب تو باشد برای من ! من ! ... بنده ی همیشه عاشق و امیدوار تو !

خدای بی نهایت رحیم من !...رحم کن بر من و مرا سرشار از باران رحمتت کن !

باران رحمتت !...همان ...آرامش است برای من ! خوشبختی ست برای من ! عشق و شادی قلبی ست برای من !

و خوب می دانم که تو آنقدر رحیمی ! که تو آنقدر قدرتمندی ! که تو ای خدای بزرگ من آنقدر وسیعی و آنقدر لطف و کرمت بر من همیشه بی حد و نهایت بوده که من ایمان دارم از صمیم قلبم که تو با قدرت و مهر و لطفت معجزه ی زندگی ام را به من هدیه خواهی داد همان معجزه عشقی ناب ! آرامش ! خوشحالی قلبی ! خوشبختی ! رفاه و آسایش....!.....را در همین روزها به من هدیه خواهی داد مهربان من ! من بی صبرانه در انتظار زیباترین اتفاق زندگی ام هستم !

خدایا !...تو را سپاس می گویم با تمام وجودم و از صمیم قلبم !...

خدای من ! من !....چشم براه رحمت تو هستم ای قدرتمند مهربان و ای بی نهایت رحیم .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 23 شهريور 1391برچسب:خدایا , خدایا کمکم کن, ] [ 17:5 ] [ نصرت ]

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 431
بازدید ماه : 486
بازدید کل : 41629
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1