زمین خدا
برای تازه شدن دیر نیست 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زمین خدا و آدرس anitaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به نام خالق هستی

 همیشه یک شروع هیجان انگیزترین لحظه ی در زندگی هر فردی محسوب می شود . برای من هم در زندگی کم پیش نیامده از این دست شروع کردن ها و تجربه شیرین احساس شور و هیجان تازه متولد شدن .

زیباترین حالت آغاز کردن مواجه با آدمهای مختلف و کسب تجربه در کنار آنها است . کسب تجربه از کسانی که خود عمری را با تجربه دیگران سپری کرده اند  . تجربه نه از تدریس تنها  بلکه از زندگی کردن و زندگی دیدن  و با دیگران بودن از زندگی لذت بردن  به زندگی خندیدن . تا امروز تردید داشتم که آیا می توانم شروعی خوب را برای خود رقم بزنم ، اما خوشحالم که بلاخره تصمیمم را گرفته ام تا با قرار گرفتن در عرصه ای دیگر و آشنا شدن با محیطی جدید به خودم فرصت جدیدی هدیه دهم

من یک معلم با سابقه خدمت 24 سال هستم ، کارم را عاشقانه دوست دارم ، شاگردانم را همچون فرزندان خودم می دانم . اگر ایرادی ببینم دلسوزانه می نویسم و تذکر می دهم .

یک از ویژگی ها معلم های ابتدایی میزان مهارتی است که در تدریس همه پایه های تحصیلی دوره ابتدایی پیدا می کنند و همین برای آنها دنیایی از تجربه را به علت برخورد با کودکان در سنین مختلف به ارمغان می آورد .

 

  بقیه در ادامه مطلب 


ادامه مطلب

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1